Testovací verze 2

Dobrý den.

Od dnešního dne si můžete stáhnout další testovací verzi Zvukové konference. Připomínám, že je třeba obsah staženého ZIP souboru skopírovat a přepsat obsah ve složce se Zvukovou konferencí. Pokud něco nebude fungovat, můžete se opět vrátit ke stabilní verzi ZK a to stažením odsud

Co je nového v testovací verzi:

  • funkce kdo je v hlasovém chatu CTRL F3 už funguje, pozor bude zobrazovat jen uživatele, kteří jsou ve zvukovém chatu a mají tuto testovací verzi nebo až bude testovací verze zahrnuta a používána u všech uživatelů
  • v hlasovém chatu jsou nové zaškrtávátka, mute pro vypnutí mikrofonu a aktivace redukce šumu
  • různé opravy v hlasovém chatu

Testovací verzi stahujte zde

NVDA Remote access – seminář Michal Rada

Dobrý den.

Včera večer proběhl na Zvukové konferenci seminář Michala Rady s tématem NVDA Remote access. Na seminář přišlo 6 uživatelů konference. Myslím, že pokud se bude konat druhé či třetí opakování přijdou i další, někteří uživatelé se omlouvali, protože měli v tento termín jiný program.

Seminář byl velmi zajímavý, osobmě mě zaujal a vyzkoušel jsem Remote access na Michalově operačním systému Win 10. Prozkoumání nového operačního systému byl velký bonus navíc. Věřím, že si pro nás Michal připraví i povídání o tomto novém připravovaném OS.

Děkuji Michalovi a všem účastníkům.

Seminář NVDA Remote Access

Dobrý den.

Srdečně Vás zvu na tento pátek 10. července 2015 ve 20:00  na hlasovém chatu Zvukové konference. Téma je velice zajímavé a aktuální: NVDA Remote Acces, které si připravil Michal Rada a v cca 90ti minutách nám předvede možnosti této super nové vychytávky.

REKLAMACE NOTEBOOKU ACER ESPHIRE E11 ČÁST 3

Dobrý den.

Jak jsem psal v minulém článku, opravdu jsem nevydžel a notebook zanesl osobně napobočku k reklamaci. Prodavač/technik vyslechl celý příběh, řekl mi, že je třeba provést obnovu z recovery a pustil se do toho. Po chvíli se mu to nepovedlo a ntb šupajdil opět podruhé na reklamaci.

Po dvou týdnech se ozvali ze značkového servisu s tím, že je potíž řešena jako pozáruční a nevstahuje se na něj záruční podmínky, takže buď zaplatím 1400,– nebo mi jej vrátí vlastně nepoužitelný. Přiznám se, že jsem neměl sílu s nimi diskutovat, ani se přít. Mám jen hrůzu, že se mi to staně třeba za půl roku opět a zase budu platit za něco co prý není záruční oprava.