Testovací verze 1

Dobrý den.

Je možné stahovat testovací verzi ZK, je to ZIP soubor a je třeba jej rozbalit do složky se ZK, samozřejmě potvrdit nahrazení a přepsání starších souborů.

Testovací verze přináší:

  • Textový chat, po vstupu do hlasového chatu (CTRL + J) je možné tabovat, narazíte na jednořádkové políčko, zde píšete zprávu a entrem odešlete. Zprává není soukromá,  vidí jí všichni uživatelé, kteří jsou v daném kanálu. Pak další tab Vás přesune na víceřádkové políčko, kde vidíte co kdo píše, při příchodu textového chatu uslyšíte zvuk, který je zatím testovací.
  • Možnost změnit písmo, velikost víceřádkového políčka se zprávami, dáte kontextové menu a zvolíte položku Font.
  • Možnost uložit víceřádkové políčko ze zprávami, kontextové menu a položka Uložit, ve složce se ZK vznikne soubor txt s datem a časem.
  • Při hlasovém chatu je nyní možné dotabovat na skupinu Options s dvěma zaškrtávátky, první zapíná/vypíná automacickou aktivaci mikrofonu, tedy zda Vás bude slyšet nepřetržitě nebo jen když budete mluvit a druhé zaškrtávátko deaktivuje mikrofon, takže Vás ostatní neuslyší. Pushtotalk připravuji.
  • Možnost zjistit kdo je v kanále, ani by bylo třeba vstoupit do kanálu, zkratka (CTRL + F3).

Stahujte z této adresy 

V případě dotazů či připomínek mě prosím kontaktujte.

Úprava aktualizačního mechanismu

Dobrý den.

Mechanismus, který má na starosti aktualizace je sice do značné míry funkční, ale myslím, že je třeba upravit. U některých uživatelů nefunguje korektně.

Proto budou další aktualizace možné formou stažení z www stránek a Vy sami si ZIP archiv rozbalíte do šložky se ZK. Návod a info o nových verzích se dozvíte zde na webu nebo v konferenci v tématu Novinky v konferenci.

Textový chat a další funkce brzy v nové verzi

Dobrý den.

Úspěšně jsme otestovali nové funkce veřejného hlasového chatu:

  • textový chat
  • zvuk při příchodu nového textového chatu
  • možnost změny textových parametrů např. velikosti písma, barvy a typu písma
  • možnost přepínat mezi autodetekcí mikrofonu a neustálým přenosem
  • možnost deaktivovat mikrofon
  • možnost uložit celý textový chat do souboru
  • nově půjde zjistit kdo je v kanále aniž by bylo třeba nejdříve do kanálu vstoupit (CTRL + F3)

Jelikož v brzké době budu upravovat aktualizační mechanismus bude třeba, abyste si novou verzi sami stáhli z webu a rozbalili. Adresu ke stažení Vám sdělím brzy (do konce tohoto týdne).

Co dělat když se Zvuková konference zblázní?

Dobrý den.

Může se stát, že při staru Zk nedojde ke správnému načtení informací z netu a pak se Zk zblázní, může dojít např. k aktualizaci i když není žádná nová verze, může hlásit, že je ZK mimo provoz nebo další hlášky (např. Index of bound).

Samozřejmě připravuji řešení, které tyto situace odstraní. Nejjednodušší řešení je ZK stáhnout znovu z www.brozst.cz, tím myslím portable verzi nikoli aktualizační balíček.

Pak tento stažený ZIP rozbalit do nové čisté složky nebo smazat tu se starou ZK a zde rozbalit. Pokud tento postup nepomůže je potíž někde jinde (např. jsem něco pokazil při aktualizaci). Poté mě prosím kontaktujte.

Postup připojení k FTP pomocí Total Commanderu

Dobrý den.

Jelikož se mi sešlo  pár dotazů ohledně připojení k FTP pomocí Total Commanderu následuje krátký popis.

Připojení k FTP bude popsáno na FTP disk Zvukové konference, ale způsob připojení k jinému FTP disku je totožný.

Co budeme potřebovat:

  • Total Commander 8.01 a vyšší, starší TC mají potíže se šifrováním SSL
  • knihovny DLL pro SSL šifrování
  • znát přihlašovací údaje a IP hostitele

Knihovny DLL pro SSL šifrování přikládám zde, je to  ZIP soubor s dll, které stačí rozbalit do složky, kde je TC.

Po spuštění TC můžete použít klávesovou zkratku CTRL F pro zobrazení seznamu různých přednastavených FTP připojení. Tabulátorem se dostaneme na tlačítko Nové připojení. Po aktivaci tlačítka jsme v dialogu, který se dá i v budoucnu editovat  a upravovat. Vezmu to políčko po políčku:

  • Název relace, zde napište popisný název, bude zobrazen v předchozím dialogu a budete se pomocí něj orientovat o jaké FTP připojení jde
  • Hostitel:Port, zde je třeba napsat adresu hostitele FTP, tedy v našem případě ftp.zvukovakonference.cz:2121, je důležité za .cz uvést dvojtečku a poté port 2121, vše je bez mezer
  • SSL/TLS, jde o volbu šifrování a v našem případě je třeba zaškrtnout
  • Jméno uživatele, zde napište login, který Vám byl přidělen
  • Heslo, jako u předchozího bodu
  • poté dotabovat na políčko Použít pasivní režim přenosu, je třeba zaškrtnout
  • dotabovat na Ok tlačítko, tím se Vám vytvoří v předchozím dialogu nová položka, pokud jí zvolíte a přejdete na tlačítko Připojit, proběhne login a jste připojeni

Pokud máte ve složce s Tc DLL pro SSL je to vše co je třeba vyplnit. Pro odpojení FTP disku můžete použít klávesovou zkratku CTRL SHIFT F.

Pokud máte nějaké dotazy či připomínky, můžete pod tímto článkem napsat komentář nebo napište na info@brozst.cz

Textový chat ve veřejném hlasovém chatu

Dobrý den.

Zahájil jsem práce na textovém chatu v rámci skupinového hlasového chatu. Bude o přidání dvoup rvků na formulář, tedy editační políčko pro psaní zprávy a víceřádkové políčko nebo seznam pro zobrazení zpráv.

Proč textový chat? Je to relativně snadné pro implementaci a slibuji si od toho zvýšení luxusu práce ve veřejném hlasovém chatu.

Snad do konce týdne budu hotov 🙂

Přispějte zážitky a pobavte/informujte ostatní

Dobrý den.

Nabízím možnost uveřejnění Vašich zkušeností s výpočetní technikou na těchto stránkách, články by měli obsahovat Vaše osobní zkušenosti s v. t. a to informační, legrační, poučné, nehody apády, smutné příběhy.

Pokud máte zájem napište mi prosím na info@audioc.eu. Možnosti jak přispívat jsou v zásadě dvě, pošlete mi článek např v emailu a já jej zde vložím, nebo můžete tento článek vložit zde sami, vytvořím Vám uživatelský účet (redaktor). Druhý způsob předpokládá znalost redakčního systému WordPress a Vaše články po publikování budou ještě čekat na schválení (cca do jednoho dne).

 

Reklamace notebooku Aces Esphire E11 část 2.

Dobrý den.

Po dni se mi na email ozvali z obchodu Alza.cz s tím, že mnou uvedené reklamační číslo nemají v systému, nebylo prý ještě vydáno, což je snad logické, poněvadž tato reklamace už byla mnou vyzvednutá.

Dnes to asi nevydržím, nebudu komunikovat způsobem 1 email na jeden den, vezmu notebook a zajdu opět na pobočku a vyřídím, respektive podám další reklamaci. Jen si nejsem jistý zda je to reklamace reklamace nebo nová reklamace 🙂 (úsměv).

Pokračování přístě …