REKLAMACE NOTEBOOKU ACER ESPHIRE E11 ČÁST 3

Dobrý den.

Jak jsem psal v minulém článku, opravdu jsem nevydžel a notebook zanesl osobně napobočku k reklamaci. Prodavač/technik vyslechl celý příběh, řekl mi, že je třeba provést obnovu z recovery a pustil se do toho. Po chvíli se mu to nepovedlo a ntb šupajdil opět podruhé na reklamaci.

Po dvou týdnech se ozvali ze značkového servisu s tím, že je potíž řešena jako pozáruční a nevstahuje se na něj záruční podmínky, takže buď zaplatím 1400,– nebo mi jej vrátí vlastně nepoužitelný. Přiznám se, že jsem neměl sílu s nimi diskutovat, ani se přít. Mám jen hrůzu, že se mi to staně třeba za půl roku opět a zase budu platit za něco co prý není záruční oprava.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *